2016. március 10., csütörtök

19-20. hét

Túl vagyok az ultrahangon, jófej volt az asszisztens és a doki is, utóbbiról kiderült, hogy a szomszédban lévő szülőotthonban is rendelt anno. Picur ügyes volt, meg sikerült kukkantani a lába közti részt is, de a neme egyelőre titok, majd csak 4D után lesz publikus. Megkaptam az igazolást adókedvezményhez, valamint beutalót a terheléses vércukorvizsgálatra és laborra. Voltam védőnőnél is, immár 6 kg plusznál tartok, de szerencsére nem látszik. Megmérte a haskörfogatot is a szokásos vizsgálatok mellett, a szívhangot is kereste, de szégyellős volt a csöppség, nem mutatta meg,merre kóborol . Dolgunk végeztével aztán tökjót beszélgettünk, majdnem egy óra múlva távoztam.
Babóca tréfálkozik velem: először 2 napig szinte nem is éreztem a mozgását, aztán miután megpiszkáltam a szívhanghallgatóval, rá két napra aztán úgy bekucorodott a bal oldali sarokba, hogy kívülről is látható volt, le is fotóztam gyorsan. Aztán megsimogattam, és 1-2 perc múlva le is lappadt, elmászott onnan.


Ahogy figyeltem magam, észrevettem, hogy ez az oldal a kedvence, sokat van ott.néha középen is kotorászik, de jobb oldalt még nem találtam. 
Újabban van olyan este, hogy megfájdul a mellem, de mintha erővel beleütöttek volna, nagyon kellemetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése