2015. október 23., péntek

A dohányzásról...

Amikor múlt hét kedden (10.13) abbahagytam a gyógyszerszedést, másnap elszívtam az utolsó szál cigimet is. Utánaszámoltam, kb. másfél hónap kivételével 11 évig szívtam a koporsószeget, de szerintem nem érte meg. Nem csak a projekt miatt hagytam abba, hanem mert nem is éreztem jó magam tőle-a végefelé már a tüdőmön is éreztem, hogy nem jó, szabályosan fájt a mély lélegzet. :(
Ami pedig azóta érzékelhető:
- jobbnak érzem a szaglásom
- kb.egy hete meg-megszédülök, utánaolvastam, hogy ez a szervezet tisztulásának a jele
- híztam 40 dekát :D
- visszaállt a pulzusom és a vérnyomásom a normális értékekre
- egyre jobb levegőt venni,bár még nem tökéletes.
Szóval eddig megérte, főleg, hogy a pluszkiló is elfér rajtam,eléggé vékonyka vagyok. Szerencsére csak az elején kívántam, mostanában már nem is hiányzik- még pia vagy kávé után se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése