2015. november 21., szombat

A tünetek

Mindenkinél más tünetek jelentkezhetnek a terhességnél, a leggyakoribbak:
  • a menses elmaradása
  • enyhe alhasi görcsök, "mindjárt megjön"-érzés
  • alhasi nyomásérzés, feszülés
  • mellek érzékenysége,feszülése
  • mellbimbók viszketése
  • mellek méretének növekedése
  • közérzet változása
  • hányinger, émelygés, hányás
  • étvágytalanság
  • ételundor
  • szagérzékenység, fokozott szagérzékelés
  • érzékenység
  • fáradékonyság
  • fokozott mennyiségű, savasabb hüvelyváladék
  • székrekedés
  • savas felböfögés, gyomorégés, refluxos tünetek
  • gyakoribb vizelési inger
Nekem a leghamarabb az tűnt fel, hogy elment a híresen jó étvágyam, idegesnek éreztem magam, enyhén szédelegtem, olyan volt,mintha diétahibát vétettem volna (gluténérzékeny vagyok), és a hasam is később kezdett el fájni,mint szokott.  Menses előtt a mellem is érzékenyebb szokott lenni,most ez is elmaradt. Pár nappal később a fáradékonyság ütötte fel a fejét, a megszokottnál 2-3 órával hamarabb már elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése