2015. december 4., péntek

Az apa beavatása

Az ultrahang után úgy gondoltam,itt az ideje bejelenteni a nagy hírt életem szerelmének is. :) Azon a decemberi hétvégén szórakozni mentünk, feltűnő lett volna,hogy hirtelen nem iszok semmit. :D
Az ultrahangképet egy borítékba tettem,írtam mellé egy levelet,és egy kis üveg itallal (a kedvencével) egy ajándéktasakba zártam. Amikor aznapi teendőinkkel végeztünk,átadtam a csomagot. Az italnak örült,a levél szövegét olvasva először még nevetett (azt írtam, hogy hétvégén már csak a haverjával fognak inni), aztán tovább olvasva (mellékletben a segítség= fotó) megdöbbent,csak hebegett,habogott, aztán a meglepődés széles mosolyával megölelt,talán még a szeme is könnybe lábadt... ❤ Következő lépése az volt,hogy megpuszilta a hasam,majd egy hosszú-hosszú beszélgetés vette kezdetét,ami egészen elalvásig tartott. Megegyeztünk, hogy a család karácsonyi ajándékba kapja majd a jó hírt, addig is a mi kis édes titkunk marad.❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése