2015. december 21., hétfő

Felesleges ijedtség

Elmentem a vércsoport-meghatározásért. Szerencsére A+. Akkor lenne gond, ha negatív lenne az Rh-faktor. A várandósgondozáson elrendeztem a dolgokat,aztán egy kétes színű folyás miatt mégis visszamentem. (Realisztikus rész következik: olyan volt,mintha összekenték volna a tisztaságit világos árnyalatú alapozóval) Majdnem ott marasztalt miatta az orvos, én hiányoltam az alapos vizsgálatot (futólag vizsgált meg,azt is az asszisztens unszolására) és egy ultrahangot, nem akartam befeküdni, bőgtem is miatta vagy 2 órát. Végül egy másik nőgyógyásszal is beszéltem,aki rám bízta a döntést, így elhúztam a csíkot onnan, eszem ágában se volt maradni- hiszen ha a baba menni akar, akkor el fog menni, ha otthon fekszem, ha a kórházban, ha pedig nincs baj, feleslegesen tölteném bent az ünnepeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése