2016. május 17., kedd

27-28. hét

Heti 1 cm-t nő a pocak, a lakó aktívan mocorog, a babakelengye apróbb részeit megrendeltem, alig van már hátra valami, most már szinte csak a várakozás, rendezkedés marad.
Május végén esküvőre vagyok hivatalos, ahova rendeltem ebayről egy ruhát, de olyan furcsán méretezték, hogy a hasamra pont jó volt a felpróbálásnál, de a mellrész nagy lett. (Legnagyobb méret volt, utolsó darab, de kép alapján beleszerettem, és még az ára is jó volt.)
Szerencsére van a páromnak egy tündéri nagymamája, aki sokat varr a mai napig is, így ő az alakomra tudja igazítani, és még vállpántot is tesz rá, hogy ne essen le rólam. :) Attól a részétől tartok csak, hogy a pocakra nem megy rá a szoknyarész, akkor viszont felesleges volt a munka vele. De megoldom valahogy, ez legyen a legnagyobb gond.
Túlestem a 28. heti kötelező méhszájvizsgálaton, mindent rendben talált a doki, szerinte gond nélkül elmehetek az esküvőre, ha nem bírom, dőljek le, és a magnéziumadagom megnövelését javasolta a megelőző hetekre. Sikerült beszélni a szülésznővel is, NST,CTG idején fogok vele találkozni, remélhetőleg addig nem kell, viszont felajánlotta, hogy hívjam bármikor, ha problémám vagy kérdésem van.
Tünetem nem sok van, a savam rendetlenkedik, de az se vészes, csak ha tele hassal fekszem le. A másik gondom, hogy ott viszket, ahol nem kéne, kaptam rá tablettát, nem tudom, jó lesz-e. A hasam, derekam nem fáj, előbbi is csak lefekvéskor, mikor már amúgy is hullafáradt vagyok, de ezt nem gondolom olyan eget rengető problémának, hogy ne tudjam elviselni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése