2016. május 22., vasárnap

29-30. hét

Minden héten meg szoktam mérni a pocakom, de ahogy most belenéztem a füzetbe, kiderült, hogy a 29. heti mérés elmaradt, sőt, semmit sem írtam a 28. és a 30. hét között. Még jó, hogy említeni akartam a szétszórtságomat. Kell már a notesz felírni, hogy mit kell csinálnom, mert egyik nap még nagy lelkesen megígérem, hogy elmegyek ide-oda, megcsinálok ezt-azt, aztán amikor 3 nap múlva szólnak rám, hogy na hogy áll...?, akkor csapok a homlokomra, hogy elfeledkeztem róla. Szóval, lényeg a lényeg, a 29. hét történései a feledés jótékony homályába merültek.
A 30. héten nőgyógyásznál jártam, mert már a 28. héten is viszketéssel küzdöttem az intim tájékomon, de a szer, amit kaptam rá, sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Kaptam rá gyógyszertári kúpot, lett levéve kenet tenyésztésre, következő héten mehetek vissza az eredményért.
A füzetben azt írtam, hogy találtam magamon néhány csíkot, de az végül nem stria volt, mert nyomtalanul eltűnt. Szerintem csak megvakartam. :D
A bőröm viszont eléggé feszül, húzódik, úgyhogy szorgalmasan kenem a gyógyszertári kavarék krémmel. (Kézpuhításra írta az asszisztens, de a gyógyszerész megsúgta, hogy testápolásra is használhatom, így azóta a pocakra is kerül belőle.)
Pocaklakó minden nap feszegeti a hasfalam, szép, csúcsos formát produkálva. :D (Élőben jobban látszik, no meg cseleske a lurkó, arrébb mászik, mire lefotóznám.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése