2016. július 9., szombat

35-36. hét

Hétfőn gasztroenterológusnál, kedden szülésfelkészítőn jártam. Előbbi helyen tojás okozta kiütések miatt, utóbbin szülőszoba látogatása végett. Sok hasznos dolgot megtudtam, olyan részletekkel, amik engem érdekelnek a szüléssel, kórházi bentléttel kapcsolatban. Meleg időszak jött, elég rosszul viseltem, csikart a hasam, jóslófájásaim voltak, kényelmetlen volt már mindenhogy. kissé hasmenésem is volt sajnos. (Ettünk egy helyen, és fura szagú volt a hús, szerintem romlott volt, csak nem vették észre.) Étvágyam is alig volt. :(
36 hetesen kerül sor az első NST-re, nálam is így volt. Egy kisebb fájást mutatott a gép, ami keményedés volt. Utána még lett levéve kenet is, ami azt hivatott vizsgálni, van-e Streptococcus B. kórokozó a szervezetemben. Ha ugyanis az eredmény pozitív, szülésnél antibiotikumot kapok. Méhszájvizsgálat is járt a kenetvétel mellé, de nincs még jele közelgő szülésnek. Laborba is kellett volna menni, de nem éhgyomorral készültem az NST miatt, így nem végezték el. Toxoplazma csekket azért kaptam. Találkoztam a szülésznőmmel is, aki a legfontosabb pillanatokban velem lesz, kedves hölgy, szépen elmondott mindent, amit tudni érdemes.
A kórház után bababoltba mentünk, ahol megvettük a kiságyat, de előtte szerettem volna a csedet elintézni. Hívtam őket, elküldtek a családtámogatási osztályra. Elmentem oda, ahol közölték, hogy az OEP-hez kell menni. Átsétáltam, ott kiderült, hogy 3/4 órája nincs már ügyintézés, mehetek vissza másnap. Nem kicsit voltam bosszús miatta, hogy nagy pocakkal küldözgetnek ide-oda a semmiért.
Viszont valami történt, mert reggel ahogy mentünk a kórház felé, egy elég rossz állapotban lévő útszakaszon haladtunk át az elég kemény rugózású autónkkal, és végig elég gyakran keményedtem, ami itthon is folytatódott, már 5 percesre is beállt este, végül a magnézium mulasztotta el. Eléggé megijedtem, hiszen még nincs itt az idő, sok minden hiányzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése