2016. január 15., péntek

Dokik,védőnő

11-én meglátogattam a védőnőt, ahol kiskönyvbe írt,és elvégezte a szokásos testsúly-és vérnyomás mérést. Eddig 1 kg-t híztam. Minden alkalommal megkérdezi,dagad-e a kezem,lábam,ez a terhességi toxémia felismeréséhez kell.
Másnap a háziorvoshoz volt időpontom,ide is a kiskönyv miatt mentem. Szerinte problémamentes terhességem lesz. 😊
Délután nőgyógyászhoz mentünk, felfogadtuk. Tájékoztatott minket a várandósgondozás és a szülés menetéről, a kockázatokról,és megvizsgált (megnézte a méhszájat,és tapintásos vizsgálatot végzett). Megmutatta, hogyan tapinthatom ki otthon is a méhem: keményet érzem,míg a hasam többi része puha. Izgalmas élmény volt! :) Végül ő is írt a kiskönyvbe.
Ma várandósgondozásra mentem,egyelőre nyilatkozatot kértem apasági nyilatkozathoz,a jelenleg hatályos törvény szerint ugyanis ha a gyermek szülei nem élnek házasságban,úgy nyilatkozni kell az apának,másképp anya vezetéknevét kapja a kicsi. Adókedvezményre jogosító igazolást legközelebb kérhetek,a 91. nap betöltésekor (kiszámoltam,13 hét!),addig is ultrahangra kérek időpontot a 15. hét környékén,azon kívül semmi dolgom nincs,csak élvezni a várandósságot.❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése