2016. január 12., kedd

Könyvajánló


Karácsonyra kaptam a könyvet, melyet ajánlani fogok, címe: Terhesség félelem nélkül - Tapasztalat és bátorítás egy orvostól, egy bábától és egy édesanyától (Victoria Clayton - Stuart Fischbein - Joyce Weckl). Mintha csak az első gyermekes, aggódó kismamáknak írták volna! Az egész terhességet körülfogja, kezdve az első nőgyógyászati látogatástól egészen a gyermekágyas időszakig. Tetszik a könyv felépítése, hogy időrendben halad, minden fejezetben a leggyakoribb félelmekről ír, amikre egy tényt hoz cáfolásul. Pl. "FÉLELEM: El fogok vetélni. TÉNY: A magzati szívműködés megjelenését követően (ulltrahanggal kb. az utolsó menstruációt követő 6 hét múlva mutatható ki) a vetélés valószínűsége kb. 2%." Több kérdésemre is választ kaptam, és a példamondat fejezetének elolvasása után már a vetéléstől se tartottam annyira. (Na jó,egy picit igen.) 
Van benne babakelengye-lista, ami szintén hasznos, hiszen első gyermekesként fogalmam sincs, elfelejtek-e valamit,gondolok-e minden eshetőségre. 
Nekem annyira tetszett, hogy 24-én este kezdtem el olvasni, és 8-án délelőtt, az ultrahangra várva fejeztem be a könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése